آرتاپان اسپانسر سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی میدکس

نمایشگاه سالانۀ میدکس رویداد مهمی است که با محوریت معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی هر ساله برگزار می‌گردد. صنایع سلولزی آرتاپان حامی درخت‌کاری و جنگل‌کاری به عنوان اسپانسر میدکس ۲۰۲۳ حضور پر رنگی در این نمایشگاه داشت. این نمایشگاه فرصتی بود تا آرتاپان توانمندی‌ها، قابلیت‌های فنی و محصولات خود را به نمایش گذاشته و با فعالان و متخصصین از نزدیک ارتباط برقرار نماید.

نمایشگاه میدکس با حضور طراحان، مشاوران، هنرمندان و متخصصان در تاریخ ۲۹ بهمن الی ۲ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار گردید و غرفۀ آرتاپان نیز مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار گرفت. آرتاپان به رسم هر سال با محصولات جدیدی چون: دکووال فُرما، پروفیل‌های‌ام‌دی‌اف، لاین جدید پارکت‌لمینت‌های یونیورسال و محصولات جدید‌ام‌دی‌اف با ملامینۀ کتان و استون و… حضور موفقی در نمایشگاه میدکس داشت و میزبان علاقه‌مندان حوزه معماری و دکوراسیون داخلی، عاملین فروش، همکاران و دیگر تولیدکنندگان بود.

شرکت آرتاپان اولین تولیدکننده پارکت لمینت در ایران با تولید محصولاتی چون: پارکت لمینت، اوراق mdf و hdf، دکووال فرما و قرنیز با کیفیتی قابل رقابت با محصولات خارجی بیش از یک دهه است به تولید داخلی و اشتغال­زایی در صنایع سلولزی مشغول است.

پست‌های مرتبط

نئوپان خام و لمینت آرتا

نئوپان خام آرتا

مناسب برای طراحی در سطح وسیع نئوپان خام آرتا تخته‌هایی از خرده چوب‌های زائد و تراشه‌های چوب‌بری است که در...

بیشتر بخوانید

دریافت لوح افتخار بنیاد ملی نخبگان با عنوان «سرآمد کارآفرینی» توسط کمال فتحی بیطرف در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملّی سال 1401

در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملّی کمال فتحی بیطرف مؤسس گروه صنعتی آرتا و مدیرعامل محترم آرتاپلاست به عنوان کارآفرین...

بیشتر بخوانید