گزارش تصویری غرفه آرتاپان از نمایشگاه وودکس 1401

حضور در نمایشگاه‌های تخصصی و تجاری از جمله فعالیت‌های مستمر شرکت فرآورده‌های سلولزی آرتاپان است. نمایشگاه بین‌المللی وودکس یکی از مهم‌ترین رویداد‌های نمایشگاهی برای فعالین صنایع چوب و سلولزی است که با حضور شرکت‌های شاخص در راستای بهبود فضای کسب و کار و انتقال دانش هر ساله برگزار می‌شود.

غرفه آرتاپان در نمایشگاه وودکس 1401

نمایشگاه وودکس ۲۰۲۳ (چوب، مواد اولیه، ماشین آلات، یراق، تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته) نیز همچون سالیان گذشته با حضور فعالان صنایع چوب در تاریخ ۹ الی ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار گردید. آرتاپان اسپانسر بیستمین نمایشگاه وودکس ۲۰۲۳ در این گردهمائی بزرگ متشکل از فعالین صنایع چوب با موفقیت میزبان علاقه‌مندان و متخصصان حوزه صنایع سلولزی بود.

مصاحبه آرتا با خبرگزاری ها

نمایشگاه وودکس برای فعالان این صنعت فرصتی است مغتنم تا در کنار ارزیابی پتانسیل بازار صنعت چوب و صنایع وابسته، با نیازسنجی تقاضای مشتریان برای تولید محصولات جدید در سال آتی برنامه ریزی نمایند. بر همین اساس و بر طبق ارزیابی‌های سال گذشته آرتاپان به رسم هر سال، محصولات جدید خود را معرفی و در معرض نمایش گذاشت. دکووال فُرما، پروفیل‌های‌ام‌دی‌اف، لاین جدید پارکت‌لمینت‌های یونیورسال و محصولات جدید‌ام‌دی‌اف ملامینۀ کتان و استون و… از جمله محصولات جدید و پرطرفدار صنایع سلولزی آرتاپان در نمایشگاه وودکس ۲۰۲۳ بود.

غرفه آرتا در نمایشگاه صنعت چوب

شرکت آرتاپان اولین تولیدکننده پارکت لمینت در ایران با تولید محصولاتی چون: پارکت لمینت، اوراق mdf و hdf، دکووال فرما و قرنیز با کیفیتی قابل رقابت با محصولات خارجی بیش از یک دهه است به تولید داخلی و اشتغال‌زایی در صنایع سلولزی مشغول است.

پست‌های مرتبط

آرتاپان اسپانسر سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی میدکس

نمایشگاه سالانۀ میدکس رویداد مهمی است که با محوریت معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی هر ساله برگزار می‌گردد. صنایع...

بیشتر بخوانید

کمال فتحی بی طرف مؤسس گروه صنعتی آرتا برگزیدۀ کارآفرینان برترملّی در سال ۱۴۰۱

مؤسس گروه صنایع آرتا و مدیرعامل محترم آرتا پلاست در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملّی به عنوان کارآفرین برتر سال...

بیشتر بخوانید